Cart

Общи условия

1. Данни за продавача:

ЕООД, адрес на управление: област София, Идентификационен номер по ДДС: BG 204133628. Можете да се свържете с Продавача на E-mail: office@effetti.bg и на телефон: 000000001.

2. Въведение:

Добре дошли в бутиковия онлайн магазин на Ефети. Настоящият документ представлява общите условия или условията на ползване на www.effetti.bg, които уреждат правилата за използването, включително сключването на за покупко-продажба с този електронен магазин. За нас е чест, че имаме възможността да предлагаме на нашите дългогодишни клиенти разнообразие от артикули в интернет. За да пазарувате комфортно, бързо и сигурно, е необходимо да създадете своя индивидуален клиентски профил. Чрез него всеки клиент има привилегията да пазарува в лесни стъпки. Нашите оператори също така приемат поръчки, запитвания и всякакви въпроси на телефон 00000000. Приятно пазаруване!

3. Поръчка и създаване на клиентски профил:

В горната част на магазина са разположени основните главни категории. Чрез избор на съответната категория се визуализира списък с предлаганите от нас артикули. Всеки модел може да бъде разгледан подробно, като имате възможност да се запознаете в детайли с параметрите на всеки артикул, да разгледате допълнителни изображения, цветови гами и други. Спирайки се на конкретен продукт (например „дамски обувки“), първо е необходимо да изберете желания от Вас номер, след което бутон КУПИ. След това ще може да направите регистрация в магазина и да си влезнете във Вашата клиентска кошница.

Клиентската кошница има способността да запазва продуктите в нея и по този начин не нужно да търсите  продуктите, които желаете, отново и отново. Имате опция да добавите повече обувки и/или чанти и да продължите напред с бутона „Продължи към поръчка“. След като сте готови с коректно въведените данни можете да я финализирате с едно кликване на „Завърши поръчката“. Ще получите потвърдителен имейл на посощената от вас електронна поща за направената поръчка. Очаквайте наш оператор да се свърже с вас по телефон или имейл за за доуточняване на дентаилите около поръчката.

Таблицата с универсалните европейски размери, можете да разгледате тук.

4. Доставка:

Стоките, които сте поръчали Ви доставяме с куриерската фирма „Спиди” ООД, до посочения от вас адрес. Стойностна на транспорта се заплаща от клиента като най-често цената е от 5 до 8 лв. Точната стойност можете да изчислите, като посетите интернет страницата на Спиди www.speedy.bg.

За поръчки над 200лв. доставката е безплатна!

След като при нас постъпи заявка от Вас, че искате да закупите даден модел, ние ще Ви се обадим, за да доуточним всички подробности за вашата заявка и в обратен e-mail ще получите номера на товарителницата с който можете да проследите точно къде се намира поръчаната от Вас стока. Това можете да направите от фирменият сайт на Спиди от менюто „Проследяване”. Пратката, която ви изпращаме е с наложен платеж, тоест Вие заплащате стойността на стоките плюс куриерската услуга на куриера.

Ние знаем колко е важно за Вас да получите точно това което очаквате и винаги оглеждаме всяка поръчка за евентуални дефекти по нея. Предварително се консултираме и с момичета които работят в нашите магазини дали отговарят на желаният от Вас размер и едва тогава поръчка бива изпратена.

В случай, че получените от вас обувки все пак не отговарят на желания от Вас размер, на следващия ден Вие можете да ни изпращате обратно обувките, за да бъдат заменени с точен размер. Разходите по връщането със Спиди са за наша сметка.

Срокът за доставка традиционно е от 1 до 2 работни дни. Поръчките, които са направени до 17.00 часа, на другият ден се доставят от куриер на Спиди, като най често те пристигат между 12.00 и 17.00 часа. За събота поръчки се приемат най-късно 10.00 часа – и пристигат в понеделник.

В случаите на изчерпани наличности можете да получите пратката си на по-късен етап като предварително датата за извършване на доставката се съгласува с Вас. Поръчки, направени по отделно, но в рамките на един и същ ден, могат да бъдат групирани и изпратени като една. Имате право да посочите допълнителни указания като например „Часови интервал за доставка“ и друга информация, която записвате в полето за коментар при поръчката. Когато даден продукт не отговаря на поръчания от Вас, при несъвпадение на номер или други причини, имате право да върнете поръчката.

5. Плащане:

Методът „Наложен платеж“ е сигурен и препоръчван метод от нашите клиенти за плащане при пазаруване онлайн. При него получавате своята поръчка и заплащате дължимата сума на фирмата куриер. Вие си запазвате правото да прегледате стоките, които сте поръчали, преди да заплатите дължимата сума. Всички цени на Стоките и/или Услугите на сайта са крайни, обявени са в лева (BGN) с включено ДДС и всички други изисквани по закон данъци или такси. Също така може да заплатите и по банков път или чрез пощенски запис, а също и да посетите някой от нашите магазини.

  • Обслужването на клиенти се извършва от понеделник до петък, от 9:00 ч. до 18:00 ч.
  • Поръчки може да правите 24 часа в денонощието.
  • Обработване на поръчки: понеделник – петък.
  • Поръчките от събота и неделя се обработват в понеделник.
  • Клиентските отстъпки не са валидни за продукти в промоция или с намалена цена!

6. Поощрения и отстъпки:

Всички наши клиенти след закупуване на първият чифт обувки, получават отстъпка от 5 % от обявената цена. При втора поръчка на обувки, дреха и чанта едновременно отстъпката е в размер на 10%.За дреха+чанта, обувки+чанта или дреха+обувки – 10%. След като сте направили две покупки, получавате специална отстъпка за рождения си ден, 20% от първоначалната цена на стоката. Тази поръчка трябва да бъде направена 2 дни преди датата или в деня на празника ви. Ако стоките са в разпродажба, тези отстъпки не се ползват.

7. Отказ от стока:

По чл. 55 от ЗЗП потребителите пазарували в магазин Ефети имат право да се откажат от закупената стока в рамките на 14-дневен срок от получаването на обувките. Върнатите стоки трябва да бъдат запазени в оригиналния си вид, неизползвани и с ненарушена цялост на опаковката. В противен случай Търговецът си запазва правото да не уважи искането на потребителя. Връщането на продуктите се осъществява чрез куриерска фирма в сътрудничество с куриерската компания за бързи доставки СПИДИ. Разходите по връщането са изцяло за клиента и се определят по актуалната ценова листа на куриерска фирма, с която се осъществява връщането. Връщанията се осъществяват до адрес за връзка, посочен в настоящите общи условия.. Плащанията по възстановяване на сумата, заплатена от Клиента, се осъществява по банкова сметка, допълнително предоставена от Клиента или да бъде получена от клиента в офис на куриерската фирма всеки петъчен ден от месец. Клиентите имат право да се откажат от поръчаните стоки при някоя от следните ситуации:

  • Поръчката не съответства на исканата от клиента
  • Исканата сума не съответства на описаната в магазина за обувки
  • Повредена стока в следствие на неправилен транспорт от фирмата куриер
  • При наличие на фабрични дефекти в доставената стока

8. Гаранция, рекламации и замяна:

За всеки закупен продукт Вие получавате гаранционна карта в която са описани гаранционните условия. Гаранционният срок на всички стоки, предлагани в магазина, е 30-дневен и започва да тече от датата на получаване на артикулите. „Коко 2017“ ЕООД приема рекламации в рамките на гаранционния срок на обувките. Разходите по връщането на поръчаните артикули и замяната им с нови е за сметка на производителя. Търговецът си запазва правото да не уважи искането на клиента в случаите на неправилна експоатация и/или умишлено създадено условие за рекламация. Рекламации се приемат при дефектиране на стоката в следните случаи:

  • Напуване на кожата
  • Разлепване
  • Разшиване
  • Счупване на ток

В случай че размерът на поръчаната и получена стока се окаже несъответстващ, клиентът има възможност да замени закупената стока в срок до 14 дни от получаването ѝ, при условие че върнатата стока е неизползвана, чиста, без странични миризми (като кремове, парфюми или цигарен дим), в оригинална опаковка и с етикети. Куриерските разходи за рекламираната стока са за сметка на клиента. Към пратката трябва да бъдат приложени стокова разписка и формуляр за рекламации и замяна.

9. Рекламации не се приемат в следните случаи:

  • Преждевременно износване в следствие на експлоатация в екстремни условия
  • Износване и откъртване на тока
  • Разместване на стелките и деформация на обувката в следствие влиянието на вода, кал или специфична походка
  • Изменение на цвета на кожата след неправилно използвани средства за оцветяване и почистване
  • Не са спазени указанията за правилна експлоатация на обувките

10. Условия за ползване и конфиденциалност на личните данни:

Вскички данни предоставени от клиентите се пазят под строг контрол и са 100% защитени. Личните данни на клиентите се използват САМО в случаите, необходими за осъществяване на търговска дейност, не се споделят с трети лица. „Коко 2017“ ЕООД запазва правото си да променя цените в магазина за обувки по всяко време. Клиентът е длъжен да заплати сумата, която е била актуална към датата на неговата поръчка. Цените в онлайн бутика е възможно да се различават от тези във фирмените магазини ЕФЕТИ.

Изображенията и описанията на продуктите в сайта са собственост на фирма „Коко 2017“ ЕООД, нямате право да ги ползвате без разрешение.

Бутик Ефети

Магазин на Графа:
София

Магазин на Шишман:
София

Контакти:
office@effetti.bg

Фейсбук

Cart

Copyright 2017 © Бутик Ефети - Магазин за дамски дрехи, обувки, чанти, якета, бижута, аксесоари

Уважаеми клиенти, поръчките и магазините към момента преустановяват поръчки и продажби за неопределен период от време! Отмяна